Här får du svar på våra vanligaste frågor

Vanliga Frågor & Svar

Vart ska jag vända mig om jag vill bli sponsrad?
Om du är intresserad av ett sponsringssamarbete, kontakta oss på info@happypaw.se och märk mejlet med "sponsringsförfrågan". Vi återkopplar så snart vi kan.

Hur använder jag min rabattkod?
För att använda din rabattkod, ange koden i fältet för rabattkoder i kassan innan du slutför ditt köp. Rabatten dras av automatiskt från ditt totalbelopp.

Vart kan jag få information om kampanjer och rabatter?
Håll dig uppdaterad via våra sociala medier och nyhetsbrev. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev genom att scrolla längst ner på sidan och fylla i din e-postadress. Du kan även följa oss på Facebook och Instagram för de senaste nyheterna och erbjudandena.

Har ni något bonussystem?
För tillfället har vi inget bonussystem, men vi erbjuder regelbundna kampanjer och rabatter till våra kunder.

Hur anmäler jag mig till ert nyhetsbrev?
Registrera dig som kund på vår hemsida så får du automatiskt Happy Paws nyhetsbrev med de senaste nyheterna och fantastiska kampanjer.

Hur reklamerar jag en vara?
Kontakta vår kundservice på info@happypaw.se om du fått en defekt vara. Ange ditt ordernummer och beskriv felet utförligt. Vi skickar dig en retursedel och står för fraktkostnaderna. Efter att vi mottagit reklamationen kontaktar vi dig för vidare åtgärder. Se vår återbetalningspolicy för mer information.

Jag har mottagit en felaktig vara, hur gör jag?
Kontakta vår kundservice på telefonnummer 08-123456 eller mejla oss på info@happypaw.se så hjälper vi dig att lösa problemet. Se vår återbetalningspolicy för detaljer.

Hur länge kan jag ångra mitt köp?
Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter att du mottagit dina varor. Kontakta info@happypaw.se för att få en retursedel. Du har ytterligare 14 dagar på dig att skicka tillbaka returen till oss efter att du utnyttjat ångerrätten. Se vår återbetalningspolicy för mer information.

Hur returnerar jag mina varor?
Kontakta vår kundservice för att få en retursedel. Returen kostar från 69 kronor och lämnas in på närmsta utlämningsställe. Skriv en kommentar med returorsak och se till att varan är i ursprungsskick med alla etiketter och originalförpackning kvar. Se vår returpolicy för mer information.

Hur lång tid tar det innan jag har pengarna tillbaka på kortet?
Återbetalningen sker normalt inom några arbetsdagar efter att vi mottagit din retur. Det tar vanligtvis 1-5 dagar för pengarna att komma in på ditt konto via Klarna. Se vår återbetalningspolicy för ytterligare detaljer.

Hur vet jag om min beställning gått igenom?
Du får en orderbekräftelse skickad till din e-post. Om du inte får en orderbekräftelse, kontrollera att rätt e-postadress är angiven eller kontakta vår kundservice på info@happypaw.se.

När kommer mina varor?
Normalt skickas dina varor inom 1-3 arbetsdagar förutsatt att alla varor finns i lager. Leveranstiden är vanligtvis 1-3 arbetsveckor, beroende på artikel och lagerstatus. I vissa fall kan leveransen ta upp till 4 veckor. Om din beställning inte har levererats inom 5 veckor har du rätt att häva köpet. Se vår fraktpolicy för mer information.

Vad gör jag om min leverans är försenad?
Vid oförutsedda förseningar meddelar vi dig via e-post. Om du inte är nöjd med det nya leveransdatumet har du rätt att häva köpet. Kontakta oss på info@happypaw.se. Se vår fraktpolicy för mer information.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
För paket som inte löses ut debiterar vi kostnaderna för returfrakt och hantering, vilket för närvarande är 200 kr. Se vår fraktpolicy för detaljer.

Hur gör jag om jag fått en trasig försändelse?
Kontakta vår kundservice på info@happypaw.se så snart som möjligt och bifoga bilder på den trasiga produkten, emballaget och fraktsedeln. Vi hjälper dig att lösa problemet. Se vår återbetalningspolicy för ytterligare information.

Kan jag betala med faktura?
Ja, du kan betala med Klarna faktura. Du har 30 dagar på dig att betala från att vi behandlat och skickat din order. Vid försenad betalning tillkommer påminnelseavgift och dröjsmålsränta. Se våra användarvillkor för mer information.

Kan jag delbetala min order?
Ja, via Klarna kan du välja att dela upp din betalning. Välj Klarna som betalningsalternativ och följ instruktionerna. Se våra användarvillkor för mer information.

Hur lång tid tar det innan jag får en återbetalning för en retur?
Återbetalningen sker via Klarna inom några bankdagar efter att returen har hanterats hos oss, men det kan dröja upp till 14 dagar. Se vår återbetalningspolicy för mer information.

Garanti & reklamation leksaker
Alla djur är fantastiska individer med olika förmågor att tugga, klösa och bita. Därför kan vi inte lämna någon garanti på leksaker. Garantin gäller endast om det är ett fabrikationsfel. Kontakta gärna vår kundservice om du vill ha hjälp att hitta en passande leksak till ditt husdjur.

Byten
I vår webbshop har vi tyvärr inte möjlighet att administrera byten till andra varor eller storlekar, men du som kund har 14 dagars returrätt. För att byta ut din vara mot en annan, returnerar du enligt våra returvillkor och beställer sedan den vara du vill ha istället. Maila vår kundservice för att få en retursedel via mail. Returkostnad från 69 kr. Alla varor som returneras ska ha originalförpackning kvar.

Vad gör jag om jag har fler frågor eller behöver hjälp?
För ytterligare frågor eller hjälp, kontakta oss på info@happypaw.se eller ring 08-123456. Vi är här för att hjälpa dig och dina fyrbenta vänner!

Ytterligare Frågor

Vad gör jag om jag har glömt mitt lösenord?
Om du har glömt ditt lösenord kan du återställa det genom att klicka på "Glömt lösenord?" på inloggningssidan. Följ instruktionerna för att få en återställningslänk skickad till din registrerade e-postadress.

Kan jag ändra min beställning efter att den har lagts?
Om du behöver ändra din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi kan endast göra ändringar om beställningen inte har skickats ännu. Efter att beställningen har skickats måste du följa vår retur- och ångerrättspolicy.

Hur kan jag avregistrera mig från ert nyhetsbrev?
Du kan avregistrera dig från vårt nyhetsbrev genom att klicka på avregistreringslänken som finns längst ner i varje nyhetsbrev vi skickar ut. Alternativt kan du kontakta vår kundservice för hjälp med att avregistrera dig.

För ytterligare frågor eller hjälp, kontakta oss på info@happypaw.se eller chatta med oss. Vi är här för att hjälpa dig och dina fyrbenta vänner!